×
WEB MAIL TELEFON REHBERİ ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ AÇILAN DERSLER UZAKTAN EĞİTİM KAMPÜSTE YAŞAM KÜTÜPHANE PORTALI ULAŞIM

Öğrencilerimiz, akademik takvimde belirtilen ders başlangıç tarihinden en erken 3 (üç) gün önce, 27 Eylül 2024 Cuma saat 09:15 itibariyle yurtlarımıza giriş yapabilirler. Yemek hizmetimiz 30 Eylül 2024 Pazartesi sabah kahvaltısı ile başlayacaktır.

Tüm öğrencilerimizin, aşağıda belirtilen belgeleri kizyurdu@cankaya.edu.tr adresine göndermesi veya yurda giriş esnasında teslim etmeleri zorunludur.

 Kayıtlı öğrenciler için kayıt yenileme belgeleri:

  1. Adli sicil kaydı (e-devlet).
  2. Adres değişikliği var ise ikametgah belgesi (e-devlet).
  3. Sağlık durumunun yurtta kalmasına elverişli olduğunu belirten ve hekim tarafından düzenlenen sağlık raporu (Hastane veya sağlık ocağından alınabilir.)

 Yeni öğrenciler için kayıt belgeleri:

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları için kimlik kartı (e-devlet üzerinden alınabilir)
    Yabancı uyruklu öğrenciler için pasaport fotokopisi,
  2. Öğrenci kimlik fotokopisi veya üniversiteye yeni kayıt belgesi,
  3. İkametgah belgesi (e-devlet)
    Yabancı uyruklu öğrenciler için Türkiye’de oturma izin belgesi fotokopisi,
  4. Sağlık durumunun yurtta kalmasına elverişli olduğunu belirten ve hekim tarafından düzenlenen sağlık raporu (Hastane veya sağlık ocağından alınabilir.)
  5. Adli sicil kaydı (e-devlet)
  6. Son 6 ay içinde çekilmiş iki adet vesikalık fotoğraf,
  7. Yurtlar Taahhütnamesi
  8. GSB Hizmet Taahhütnamesi (Yurtlar Müdürlüğü tarafından doldurulacak ve bir nüshası öğrenciye verilecektir.)

Öğrencilerimiz yurda giriş yapmadan önce Yurt Taahhütnamesi ile Konaklama ve Yurt Hizmetleri dökümanını mutlaka okumalıdır.

Yeni öğrencilerimize, Üniversitemize ve yurtlarımıza hoş geldiniz diyor, 2024-2025 akademik yılında tüm öğrencilerimize başarılar diliyoruz.

Duyuru ekleme tarihi : 16.09.2024